Huomenta!!!

Taas on aamu rutiinit käyty läpi ja tekis mieli mennä takas nukkumaan.Huomenna olis sitten se lekuri ja saan tietää ne tulokset.Olen miettiny sitä et entä jos se ei kirjoita mitään lausuntoa tosta mun selästä ni mitä mä sitten teen.Hemmetti kun se työkkärin virkailija ei ymmärtäny kun mä sanoin et ei se lekuri aikasemminkaan suostunu kirjottamaan sitä lausuntoa.No kattoo sitten huomenna mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Vaimon kanssa taas turistiin eilen illalla kaikesta mahdollisesta.Jotenkin on joku ihmeellinen vaihe menossa tässä liitossa et meidän on pakko turista kokoajan.Ollaan puhuttu paljon siitä et miten me tavattiin ja millaisia tunteita silloin oli.Millasta meidän elämä silloin oli verrattuna nykyisyyteen.Se on vaan vähän hankalaa muistella niitä alkuaikoja kun oltiin silloin niin rakastuneita et ei oikein pää toiminu.Jotkut asiat on ihan hämärän peitossa ,eikä löydä välillä mitään järkevää selitystä sille mitä on silloin tehny ja touhunnu.Eihän meillä hirveen tasapainoista se elämä sillon ollu ja oikeastaan se oli yhtä vuoristorataa.Meinattiin monesti silloin alussa erota kun vaimon entinenkin vainosi meitä kokoajan.Soitteli ja uhkaili yötä myöten.Loppuhan se sitten kun mä sanoin sille et sovitaan aika ja paikka missä sitten selvitetään asiat.Nykyään on sitten vähän paremmin asiat ja arkikin tuntuu toimivan.Oikeastaan mä pidän tällaisesta arjesta kun ei tämä yleensä edes arjelta tunnu.

Mä olen tosissani yrittäny miettiä noita työ asioita ja aloja mitkä kiinnostais.En mä luultavasti tässä ajassa pysty päättämään mitä mä haluan tehdä,eikä ne voi sitä multa vaatiakaan.Eihän työpaikoistakaan saa ikinä niin paljon tietoa et tietäis sopiiko se mulle.Monesti on just käyny sillee et on menny johonkin duuniin kun sitä on kehuttu maasta taivaisiin ja sit huomaa et on työssä jossa ei viihdy.Mulla on muutenkin sellanen homma et jos mä saan määräaikasen työsopimuksen ni mun motivaatio tippuu melkein nolliin.Eihän siinä muutenkaan olis mitään järkeä tykästyä johonkin duuniin josta joutuu sitten kumminkin häipymään.Silloin kun olen tälläsiä duuneja tehnyt ni aina on mielessä pyöriny et mitä järkeä mun on sykkiä kun tää ei kumminkaan kestä kauaa.

Eipä ole broidi viellä käyny kommentoimassa ja ajattelin et pitäsköhän käydä vittuilemassa siellä sen sivuilla.Ei siis mitään ilkeämielistä koska se on oikeasti hyvä tyyppi.Se on vain sellasta huumori meininkiä eikä mitään vakavaa.Hemmetti pitäis varmaan ostaa se pelikone et pääsis rökittää sitä noissa nettipeleissä.
Kerran pelattiin lätkää pleikkarilla ja mä olin ihan tähti.Hemmetti mä otin toisella kädella kaljasta huikkaa ja toisella pelasin ja tein vielä maalin.Helvetti yhdellä kädellä ja olutta naamarissa!!!!!
No ne on noita elämän tähtihetkiä joita tällä hetkellä tuntuu olevan erittäin harvoin:(
Se taitaa vieläkin olla katkera mulle siitä tempusta.No onhan sekin mua rökittäny noissa ja nykyään varmaan tulis kunnolla takkiin kun ei ole ikuisuuksiin pelannu.

Nyt pitää kyllä painella vähäksi aikaa nukkumaan et jaksaa sit päivällä touhuta.
Katsellaan myöhemmin.

V***N TYÖKKÄRI!!!!!