Terve taas!!!

Helvetti seikkailin taas tuolla blogiviidakossa.
Mä olen huomannu että täällä on aika paljon blogeja pettämisestä ja sekös meikäläistä korpeaa.Mä en ymmärrä mitä noiden ihmisten päässä liikkuu?
Naurattaa kun ne kirjoittelee kaiken maailman paskaa ja yrittää tappaa sillä omantunnon tuskansa.Se on niin vitun helppoa täällä selitellä eikä toinen osapuoli pääse kertomaan omaa puoltaan asiasta.

Mun mielestä tollaset ihmiset ei kyllä ansaitse mitään hyvää.Mun puolesta ne sais kärsiä koko loppu elämänsä.Mä tiedän että mä olen aika jyrkkä näissä mun mielipiteissä mutta toi aihe on vaan niin henkilökohtanen mulle,koska tiedän miltä se tuntuu kun toinen pettää.

Naurattaa ne syytkin mitä noi ihmiset heittelee noista teoistaan.
Mä petin sen takia kun en saanut tarpeeksi seksiä.....siis haloo!!!
Vittu jos ihminen seurustelee seksin takia ni vois kyllä ostaa pumpattavan itelleen ja seurustella sen kanssa!!!!!
Syitä nyt voi olla monia mutta miksi tuo seksin määrä nousee sieltä ensimmäisenä?
Miksi ei voi sanoa että en saanut läheisyyttä tai huomiota tarpeeksi?
Kyllä se musta kertoo ihmisestä ja sen luonteesta aika paljon jos ensimmäiseksi syytetään seksin määrää.Eikö ihmisille mene jakeluun että seurustelu on paljon muutakin kuin panemista.Ei tuollaisilla vaatimuksilla voi edes saada onnellista parisuhdetta.

Mä en ymmärrä miksi tuollaiset ihmiset ei voi erota ennenkuin menee jonkun toisen kanssa punkkaan.Ymmärrän että suhteet voi olla todella huonolla tolalla mutta miksi ei voi lähteä niistä.Pitää alentua pettämään ja loukkaamaan toista.

Jotkut sanoo syyksi sen että oli niin humalassa.Ei mun mielestä sekään ole mikään syy.
Selvinpäinhän sitä ollaan kun lähdetään juomaan.Helvetti jos tietää että voi viinasta mennä niin sekaisin että ei tiedä mitä tekee niin miksi sitten juo niin paljon.Eniten mua sapettaa just toi kun ne syyttää aina jotain muuta kuin itseään.Kyllä mun mielestä vastuu pitää aina kantaa teoistaan.Ei aikuista ihmistä voi kukaan pakottaa sänkyyn muuta kuin väkivalloin mutta se nyt on eri asia.

Yhdessäkin blogissa tämä kirjoittaja oikein hakemalla hakee syytä pettää.Blogin alkuvaiheessa se ihastuu johonkin kaveriin ja sitten alkaa se vertailu.Tottakai se jännitys ja salaperäisyys vetää puoleensa kun siinä on mielikuvituksella tilaa.Ei tunneta toista ja omassa kodissa odottaa tuttu ja turvallinen kumppani.Toisesta ei tiedetä vielä niitä vikoja mutta omasta kumppanista tiedetään.

Tottakai se toinen vetää puoleensa kun se on tavallaan salaperäinen samalla tavalla kuin se oma kumppani silloin alussa.Sitten lähdetään tän uuden matkaan ja siellä tulee arki  lopulta vastaan joka on ehkä jopa huonompaa kuin aikaisemmassa suhteessa.Sitten tulee ikävä takaisin ja tajutaan kuinka suuren virheen sitä on tehnyt.No turha se on siinä vaiheessa rutista koska vaikka se entinen ottaisikin takaisin niin mikään ei tule enää ikinä olemaan kuin ennen.Siinä vaiheessa suhde vaatii todella paljon työtä että se alkaa toimimaan,mutta onko pettäjä kaiken sen vaivan arvoinen?


Tämä nyt on tällaista kiukkuamista koska eläydyn aina niin vahvasti näihin pettämis juttuihin.Mielipiteeni ovat todella jyrkkiä ja maailmani on tällä saralla mustavalkoinen.
Eri mieltä saa ja tuleekin olla.Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteisiinsä.

Kärppä kuittaa!!!