Terve taas!!!

Soitin sinne työnjohtoon ja tänään pitäis mennä juttelemaan tuosta työsuhteen jatkosta.Vittu jos ne ei tule yhtään vastaan ni rupeaa usko loppumaan koko touhuun.Mä en ymmärrä sitä lekuriakaan kun ei se voinu ottaa kantaa tohon asiaan.Sehän se vitun lekuri on ja sen työtähän se on.Kaikki tuntuu muutenkin menevän taas ihan päin vittua.

Terveys reistailee,työelämä menee ihan perseelleen ja sit vielä parisuhde rakoilee.Mitäköhän seuraavaks tulee eteen?Kai mulle tippuu satelliitti päähän tuolta taivaalta.Ei olis tällä tuurilla edes mikään ihme!!!
Välillä ei voi tehdä muuta kun nauraa kun vituttaa niin paljon.Ostin digikameranki ja seki meni ihan vituralleen.Siinä tuli mukana ohjelmistoa sun muuta sälää.Ainoo vaan et ei se toimi mun käyttöjärjestelmäs,eikä ajureita löydy mistään.Ei taida edes olla olemassa koko ajuria!!!

Kuntosalin urpot on laskuttanu meikäläiseltä liikaa suoravelotuksen kautta.Tätä on tapahtunut jo varmaan pidemmän aikaa ja eilen sit soitin sinne.Lupasivat hoitaa asian ja soittaa sitten mulle.Aika hiljasena on puhelin ollu et en tiedä mitä meinaavat.Muijakaan ei tunnu ymmärtävän tästä tilanteesta mitään.Keuhkoo vaan et pitää saada se lausunto ettei tule karenssia.Mutku ei sitä lausuntoa saa ni mitä vittua!!!!!!
Auttaiskohan jos mä sanoisin sille lekurille et muija haluaa sen lausunnon:)

Ostin tossa autonki mikä ei sitten menny katsastuksesta läpi,vaikka myyjä niin vakuutti.No olinhan mä itsekin aika idiootti kun menin ostamaan sen.Se myyjä vakuutteli et ei siinä ole mitään sellasta vikaa ku eihän he vois edes myydä sitä jos se ois epäkuntonen.Vittuku pitää olla niin sinisilmänen!!!
Se myyjä viel sano et jos sit tulee jotain ongelmia,mä voin soittaa sille lafkan pomolle.No mä sit soitin eikä äijä tullu yhtään asiassa vastaan.Ehdotin sitten et jos vaikka alennettais auton hintaa ku tohon korjaamiseenki menee rahaa,ni sano soittavansa sille myyjälle ja selvittävänsä tän asian.Lupas sitten soittaa mulle takasin,mut sieltäkin on ollu aika hiljasta.Kai se pitää kuluttaja-asiamiehelle mennä juttelee tästä hommasta.Oli kyllä viimeinen auto minkä sieltä liikkeestä ostan ja muistan kyllä mainostaa muillekin tota lafkaa.Ei vaan tule olemaan mitkään kovinkaan kehuvat mainostukset.

Nyt on pakko pitää taukoa ennenku poikkee suoni tuolta päästä.
Että tällästä tällä kertaa!!!!!