Kiitoksia kaikille kommenteista!!!

Sain vähän rauhoituttua kun lueskelin noita kommentteja.minun täytyy myös sanoa että en missään nimessä ole väkivaltainen vaimoa kohtaan,vaikka olen näin tulisieluinen.Yleensä olen todella rauhallinen eikä minua saa suuttumaan vaikka kuinka yrittäisi.Tällainen vaan loukkaa niin paljon kun ajattelen että en ole ikinä tehnyt vaimolle mitään pahaa.Päinvastoin olen pitänyt häntä kuin kukkaa kämmenellä.Hänen entiset suhteensa ovat olleet väkivaltaisia ja häntä on toistuvasti petetty.En ikinä voisi kohdella häntä samalla tavoin kuin nuo aikaisemmat.

Sen takia tämä minua loukkaakin kun tunnen että en ole senkään arvoinen että minulle voisi olla rehellinen.
Miksi me edes menimme naimisiin kun hän ei voi olla rehellinen mulle.Musta on alkanu tuntumaan että olisi parempi lopettaa tähän kun vielä on jonkinsortin onnea ja itsekunnioitusta jäljellä.Tällä hetkellä tuo tulevaisuus näyttää niin synkältä että en viitsi edes pyrkiä eteenpäin.En haluaisi että meistä tulisi taas yksi surullinen tarina tuonne lisää.Tämä alkaa jo olla siinä pisteessä että emme muuta tee kuin riitele.En usko että tämä lapsillekkaan on kivaa vaikka emme heidän nähdensä riitelekään.Ainahan lapset tuollaiset asiat aistii.

No katsotaan mitä tapahtuu.Onhan minulla muutama tunti aikaa ennenkuin vaimo pääsee töistä.Hän lupasi kyllä selvittää asian kun pääsee töistä,mutta saa nyt nähdä.

Murtunut kärppä kuittaa ja menee peiton alle suremaan!!!!