No nyt tais lähteä mopo käsistä ku pitää kokoajan kirjuutella!!

Olen viime viikkoina käyny läpi jotain ihmeellistä kasvuvaihetta elämässä.
Vaimon kanssa puitu vähän parisuhde juttuja ja sitä että miten me itse koemme tämän suhteemme.
Aika huvittavaa että ollaan oltu yli kahdeksan vuotta yhdessä ja vasta nyt kunnolla avauduttiin toisillemme.
Jotenkin sitä ei uskaltanu sanoa asioita kun ei ollut varma mitä toinen tuntee.No tää juttu on saanu jo vähän surkuhupaisia piirteitäkin.Ollaan puitu aikaisempiakin suhteita joista minä olen saanu sit jonkun mustasukkaisuus kohtauksen,hölmö kun olen.Vehkeeni koostakin olemme puhuneet ja sekin naurattaa minua.Tietyllä tavalla vähän säälittävää että se koko on miehelle niin arka asia.Itse olen kyllä ihan hyvin varustettu vaikka ei sitä kukaan lukija tässä vaiheessa usko:)

Juttu on ollut vähän sillä tavalla että olen vaimoni aikaisempien suhteiden kautta hakenut kuvaa meidän liitosta.Kipeäähän se on tehnyt mutta kumminkin sen arvoista.Elämme tällä hetkellä semmoista aikaa että ihan kuin olisimme vasta tavanneet.Olemme muutenkin aina olleet todella kiintyneitä toisiimme ja viettäneet kaiken vapaa-ajan keskenämme.Päässäni on vilissyt kaikki vuosien varrella tapahtuneet asiat ja hetket.Tuntuu että olisin rakastunut uudestaan vaimooni,mikä on minusta vähän outoa mutta hyvällä tavalla.Vaimollakin on ollut samanlaisia kokemuksia tämän asian tiimoilta.En odota tulevaisuudelta muuta kuin että saan olla vaimoni vieressä kunnes loppu tulee.

Olen käynyt suomi24:n palstoilla katsomassa parisuhde ja avioliitto keskustelua ja huomannut että siellä ei pahemmin hyviä tarinoita ole kerrottavana.Parempi se on pysyä poissa kun oma elämä vielä luistaa niin hyvin.Kai sitä sitten on itsekin siellä purkamassa tuntojaan jos oma suhde rupeaa hajoamaan.

Blogeista sen verran että tämä on ihan  uutta meikäläiselle ja kai se oli pakko aloittaa oma kun broidillakin on sellainen.Täytyy nyt katsoa ottaako tämä tuulta siipiensä alle mutta toivotaan niin.Oikeastaan tämä on ensimmäinen kerta kun olen kirjoittanut minkäänlaista päiväkirjaa.

No mutta kahtellaan!!!!