Taas täällä!!!!

Kitara sai taas kyytiä ja nyt on vähän parempi mieli.
Soittaminen on kyllä sellaista terapiaa meikäläiselle ja en usko että olisin järjissäni jos en soittelisi silloin tällöin.Tai no en mä edes taida järjissäni olla!!!

Kyllä välillä viiraa sen verta pahasti että tekis mieli ottaa haulikko ja posauttaa tää kuuppa seinille.Niinhän sitä sanotaan että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Ehkä eniten mua sapettaa toi mun mustasukkaisuus.Se saa välillä sellaset mittasuhteet että olen aivan vainoharhainen.No onneks vaimolla on se kikka mistä aikoinaan kirjoitin,niin se saa mut kyllä sillä rauhottumaan.Kyllä tässä töitä tehdään kovasti sen eteen et sais ton oireilun kuriin.

Viimeeks eilen illalla lähti älli päästä ja tuli taas kiukuteltua mutta onneksi vaimo sai taas taottua sen takasin mun päähän.Kyl mä luulen et se on ihan tosta mun huonosta itsetunnosta.En mä näe mitään muutakaan järkevää syytä.Vaimo ei ole antanut minkäänlaista syytä mun epäilemiseen ja kiukutteluun.

Kai silläkin on merkitystä kun kaikki mun aikasemmat suhteet on päättyny just siihen petetyksi tulemiseen.Vaimosta edellinenkin päätty just siihen vaikka voittaja olin loppujen lopuks minä.Tää mun eksän tapaama kaveri oli nimittäin väkivaltainen tapaus ja pätki tätä mun entistä sitten ympäri korvia.Mä en ole ikinä pitäny siitä että naisia lyödään mutta tässä tapauksessa olin asiasta iloinen.Vittuako menee pettämään mua tollasen kanssa ja sitten vielä alkaa seurustelemaan sen kanssa.

No sitten kävi sillä tavalla että tän mun eksän kaverit pyysi mua puuttumaan siihen mutta en suostunu koska mulla se oli aivan sama mitä sille lehmälle tapahtuu.Kuitenkin sitten kerran eksyin samaan kapakkaan missä tää eksä oli sen prinssinsä kanssa.Sitten tämä jumalanlahja naisille alko siellä kapakassa pätkimään ja se oli mulle liikaa.Siis mulla ei ollu mitään tunteita sitä lehmää kohtaan vaan mulla rupee hermo käryämään kun jotain naista lyödään.No mun oli pakko sitten käydä läppäsemässä tätä prinssiä ja taisin läppästä vähän kovakouraisemmin ku se pyöri pitkin pöytää.

No mitä tää lehmä sitten tekee???
Yrittää ängetä mun kainaloon ja lirkuttelee siinä.Siis voi jumalauta kuinka alas ihminen voi vajota.Siis se luuli tosissaan et mua kiinnostaa ihan helvetisti se ja sen elämä.No mä selitin sille että ei kyse ollu siitä vaan siitä että mä en ylipäätänsäkään siedä sitä että naisia lyödään.

No tämä lehmä alotti sen jälkeen mun piirittämisen ja mä en pystyny edes ravintolassa käymään kun se seuras mua.Se soitteli iltasin ja eikä sanonu mitään siellä puhelimessa.Pahin oli kyllä se että se väitti että se on raskaana mulle.Vittu se selitti sitä mun broidilleki joka tuli siitä mulle kertomaan.No mä puhuin sen pussiin siitä hommasta ja sanoin sille sen jälkeen mitä mä siitä ajattelen.Sen jälkeen sain olla rauhassa.Ainoo et sen idiootti mutsi alko häiriköimään mua ja se häiriköi vieläkin.Siis vittu siitä on yli kahdeksan vuotta kun mä seurustelin sen tyttären kanssa.

Mä olen naimisissa ja mulla on lapsia niin silti sen äiti häiriköi kun sen näkee tuolla kylillä.Viimeeks repi mua parrasta saatana ja vaimo meinas pätkiä sen siihen paikkaan.Olishan se ollu popcornien paikka kun emäntä ottaa erää mutta se on mun ongelma eikä sen tarvitse mun juttuja hoitaa.Helvettiäkö sitä päätään tollasilla tapauksilla vaivaa.Mä en edes usko että se mun entinen tietää mitä toi sen juoppo äiti touhuu koska itte se on kyllä pysyny kaukana.No mitä nyt kerran tuli mua homoks haukkumaan kun oli samassa kapakissa.

Mikäköhän siinä on et joillekin ei mene jakeluun se että sillon kun erotaan niin ei se toinen merkkaa enää mitään.Ainakin mulla se menee näin.Helvetti mä en ole edes nähny mun entisiä eroamisen jälkeen saatikka edes jutellu niiden kanssa.Mua ei edes kiinnosta vaikka ne kuolis.

Siinä vaiheessa kun on uskoton niin sillä teolla pyyhkii koko sen yhteisen historia pois.Näin ainakin mun mielestä.Millään yhteisillä hetkillä ei ole mitään arvoa jos toinen on uskoton.

No onneks nykyään ollaan onnellisesti naimisissa ja vielä saman henkisen ihmisen kanssa.Vaimolla on aivan samanlaiset mielipiteet ja periaatteet ku meikäläisellä ja luultavasti sen takia meillä menee jutut niin hyvin yhteen.

Kärppä kuittaa nyt ja lopettaa tämän sekavan sepostuksen tekemisen!!!